Ben je niet helemaal tevreden over je ontvangen product of over een van onze diensten? Meld dit dan aan ons Customer Service team door en email te sturen naar info@mrsbee.nl.
Geef een duidelijk omschrijving met vermelding van:
– Bestelnummer
– Klantnummer
– Aankoopdatum
– Een foto (als mogelijk)
Je ontvangt binnen enkele werkdagen (uiterlijk binnen 14 dagen) antwoord over afhandeling van de klacht.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Buenos días en welkom op mijn happy place van 18 karaat gouden sieraden met edelstenen van de allerbeste kwaliteit, rustig van vormgeving, maar speciaal genoeg voor een stijlvolle beachy summerlook. We can celebrate summer all year … are you with me?
DON’T MISS A THING
Wil je exclusieve acties en melding van de nieuwste aanvullingen en inspirations ontvangen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.
Als je vragen, suggesties of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn altijd bereid om je te helpen via e-mail en per telefoon, vijf dagen per week.
Maandag tot vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.
Telefoon: +31 (0)6 27 21 69 41
E-mail: info@mrsbee.nl
© 2023 All Rights Reserved – Privacyverklaring – Algemene voorwaarden – Cookiebeleid